MENÜ

Ön Bilgilendirme Formu

TÜKETİCİLERE YÖNELİK ÖN BİLGİLENDİRME FORMU

1.Taraflar 

1.1. Alıcı       :

Adı/Soyadı      : %%alici_isim%%

Adres              : %%alici_adres%%

Fatura Adresi : %%alici_fatura_adresi%%

Telefon            : %%alici_tel%%

Tarih                : %%tarih%%

E-posta vd. İletişim Bilgileri:

1.2. Satıcı    :

Ünvanı         : NETES MÜHENDİSLİK VE DIŞ TİCARET ANONİM ŞİRKETİ

Adresi          : Küçük Çamlıca Mah. Oymak Çıkmazı No:3 Üsküdar - İSTANBUL

Telefon        : 0 216 340 50 50

E-Posta       : netes@netes.com.tr

Mersis No   : 0631073747100021

2. Sözleşme konusu ürünün temel özellikleri

2.1. Ürünlerin/hizmetin Cinsi ve türü, Miktarı, Marka/Modeli, Rengi, Vergiler Dahil Satış Bedeli (adet x birim fiyat olarak) aşağıda belirtildiği gibidir. 

%%urunler%%

KDV Hariç Toplam: %%kdv_haric_toplam%%

İndirim Toplamı: %%indirim_toplami%%

KDV: %%kdv%%

Kargo Tutarı: %%kargo_tutari%%

KDV Dahil Toplam: %%kdv_dahil_toplam%%

2.2. Ödeme Şekli: %%odeme_turu%%

Yukarıdaki bölümde bankanıza iletilecek sipariş toplamının kaç taksitle ödeneceği bilgisi bulunmaktadır. Bankanız kampanyalar düzenleyerek sizin seçtiğiniz taksit adedinin daha üstünde bir taksit adedi uygulayabilir, taksit öteleme gibi hizmetler sunulabilir. Bu tür kampanyalar bankanızın inisiyatifindedir ve şirketimizin bilgisi dâhilinde olması durumunda sayfalarımızda kampanyalar hakkında bilgi verilmektedir. 
Havale ile yapacağınız alışverişlerinizde 3 iş günü içinde ödemesini yapmadığınız siparişiniz sistemimiz tarafından iptal edilecektir. Bu durumda ortaya çıkacak sorumluluklar müşteriye aittir. Havale işlemini gerçekleştirdikten sonra işleme ait dekont örneğini netes@netes.com.tr e-posta adresine veya https://www.netes.com.tr/siparisler linkinde yer alan ilgili siparişinize ödeme bildir butonunu kullanarak iletiniz.

2.3. Diğer yandan vadeli satışların sadece Bankalara ait kredi kartları ile yapılması nedeniyle; alıcı, ilgili faiz oranlarını sitemizden öğrenebilir, temerrüt faizi ile ilgili bilgileri de bankasından ayrıca teyit edebilir. Yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri gereğince faiz ve temerrüt faizi ile ilgili hükümleri Banka ve alıcı arasındaki kredi kartı sözleşmesi kapsamında uygulanacaktır.

2.4. %%ucretsiz_kargo_limiti%% TL. ve üzeri alışverişlerde ALICI ücretsiz kargo fırsatından yararlanabilmektedir. Verilen siparişler 10 gün içinde kargoya teslim edilir ve kampanyalı siparişlerin kargo ücreti ALICI tarafından ödenir. Sipariş edilen ürünün ebat ve ağırlığına bağlı olarak farklılık göstermekle birlikte, ortalama kargo bedeli paket başına 60 TL'dir. Alıcının ürünü geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar ile ürünün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun SATICI' ya geri iade edilmesinden dolayı da oluşan giderler de ALICI' ya aittir.

3. Konu

İşbu ön bilgilendirme metninin konusu, ALICI'nın SATICI' ya ait www.netes.com.tr  web sitesinden, internet ortamında siparişini vereceği, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün/hizmetin satışı/verilmesiyle ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tüketicinin satış sözleşmesi kurulmadan önce bilgilendirilmesine ilişkindir.

4. Genel Bilgiler

4.1. ALICI; bu metni internet ortamda teyit etmekle, mesafeli sözleşmenin akdinden önce, Satıcı tarafından tüketiciye verilmesi gereken adres, siparişi verilen ürünlere/hizmete ait temel özellikler, ürünlerin vergiler dahil fiyatı, ödeme ve teslimat bilgilerini de doğru ve eksiksiz olarak edindiğini teyit etmiş olur.

Ön bilgilendirme formunun, ALICI tarafından, Satış sözleşmesinin kurulmasından ve ödeme yükümlülüğü altına girilmesinden önce okunup, onayının verilmesi gerekir.

ALICI tarafından siparişin verilmesi, onaylanması; işbu siparişe konu ürün/hizmetle ilgili ödeme yükümlülüğü altına girdiği anlamına gelmektedir.

SATICI, ALICI’nın siparişini aldığını, işlemin yapıldığı ağ üzerinden ve ayrıca elektronik posta, kısa mesaj, telefon araması, faks gibi araçlardan en az biriyle gecikmeksizin ALICI’ya bildirir.

4.2. İşbu formda yer alan ürün ya da hizmete ilişkin olarak ALICI’ya sunulan tüm bilgiler ve vaatler ürün bilgilerine ilişkin değişikliklerin yapılması ve yayınlanmasına kadar geçerli olup bugünden sonra Satıcı tarafından işbu formda verilen bilgi ve vaatlerle bağlı kalınmadığı ihtar olunur.

İşbu belgeyle Ön bilgilendirme-satış sözleşmesine konu mal ve hizmete ilişkin fiyat taahhütlerinin geçerlilik süresi siparişin verildiği andan itibaren 30 dakika ile sınırlıdır. 

Sözleşme konusu ürün/hizmet, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir. 

4.3. Sözleşme konusu ürün, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz. 

4.4. Kargo firmasının, ürünü ALICI'ya teslimi aşamasında karşılaşacağı her türlü sorun nedeniyle, siparişi verilen ürünün ALICI'ya teslim edilememesinden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz. Bu halde meydana gelebilecek zarar ve sorunlardan kargo firması sorumludur.

4.5. Ürünün montajının SATICI tarafından veya SATICI’nın sorumluluğu altında gerçekleşeceğinin kararlaştırıldığı durumlarda, ürünün montajının gereği gibi gerçekleştirilmesinin sorumluluğu SATICI’dadır. Bunun aksine ürünün montajını üstlenen ve işlem sırasında üründe hasar meydana getiren ALICI, meydana gelen hasardan sorumludur.

4.6. Ürünün montajının ALICI tarafından yapılması gerektiği hallerde, montaj talimatları doğrultusunda hareket edilmeyerek ürünün montajı yanlış yapılmış veya ürüne zarar verilmiş ise montaj sebebiyle ortaya çıkan sonuçlardan SATICI sorumlu tutulamaz.

4.7. SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur. 

4.8. SATICI, haklı bir nedenle sözleşme konusu mal veya hizmetin tedarik edilemeyeceğinin anlaşılması halinde ALICI’yı bilgilendirip onay alarak, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan ALICI'ya eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir. ALICI’nın haklı şikayetlerine karşı SATICI işbu sözleşme hükümleri, 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri çerçevesinde çözüm üretecektir.

4.9. SATICI, sipariş konusu ürün veya hizmetin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması halinde (tedarikçi firmadan ürünün hiçbir şekilde tedarik edilememesi durumu) sözleşme konusu yükümlülüklerini yerine getiremezse, bu durumu, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan tüketiciye bildirir ve ALICI'ya eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir.

4.10. Sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu sözleşmenin ALICI tarafından onaylandığının SATICI'ya ulaştırılmış olması ve bedelinin ALICI'nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.  

4.11. Ürünün tesliminden sonra ALICI'ya ait kredi kartının ALICI'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, ALICI'nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün 3 gün içinde SATICI'ya gönderilmesi zorunludur. Bu takdirde nakliye giderleri ALICI'ya aittir. 

4.12. SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI' ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI'nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 10 gün içinde kendisine nakden ve defaten ödenir. ALICI'nın kredi kartı ile yaptığı ödemelerde ise, ürün tutarı, siparişin ALICI tarafından iptal edilmesinden sonra 10 gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir. Bu tutarın bankaya iadesinden sonra ALICI hesaplarına yansıması tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, bankadan ALICI’ya yapılabilecek geç ödemelerden SATICI sorumlu tutulamaz. ALICI, olası gecikmeler için SATICI'nın herhangi bir şekilde müdahalede bulunmasının mümkün olamayacağını ve SATICI tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından ALICI hesabına yansıtılmasının ortalama 2 ile 3 haftayı bulabilecektir.

4.13. Kargo tutanağını imzalamadan önce ürününüzün kutusunu (Netes kolisi) kargo görevlisiyle açarak faturada yer alan ürün/ürünlerin marka, model ve adet doğruluğunu, ürünlerde herhangi bir hasar ya da sorun olup olmadığını kontrol ediniz. Herhangi bir nedenle hasar veya eksiklik var ise teslimatla ilgili hiçbir belgeyi imzalamadan kargo görevlisine tutanak tutulması talebiyle birlikte kutunuzu iade ediniz. Bu yükümlülüğünüzü yerine getirdiğiniz takdirde yeni ürünleriniz derhal tarafınıza gönderilecektir. Kutusu veya kendisi hasarlı olan, içeriği eksik olduğu iddia edilen ürünlerin teslim alınması durumunda içindeki ürünlerin hasarından veya eksikliğinden sorumluluğumuz bulunmamaktadır. Bu durumu en kısa zamanda; netes@netes.com.tr adresimize yazılı olarak, sözleşme numarası ile birlikte bildiriniz.

4.14. Netes web sitesinde, özellikle belirtilmediği sürece mantığa aykırı rakamlarla (Örneğin piyasa fiyatı 2000.TL olan ürünün 20/200.TL’ye satılması gibi) satış yapılmamaktadır. Beşeri/teknik hatalar nedeniyle bu gibi yanlış fiyatlandırma yapılan ürünlere ilişkin siparişler, yapılacak bilgilendirme sonrasında iptal edilecek ve ödenen bir bedel olmuşsa iade edilecektir.

4.15. 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Kapsamında işbu sözleşme nedeni ile şahsıma ait telefon-tc kimlik nosu-banka bilgilerim-kredi kart bilgileri-nüfus cüzdanı bilgileri ve örneği-adres‘in Netes tarafından kayda alınmasına ve ilgili işlemlerin yapılabilmesi için bilgilerimin 3.kişi ve firmalara aktarılmasına izin verip vermediğim konusunda bilgilendirilme yapılmış; açık rızamın olup olmadığı tarafıma açıkça bilgi verilerek sorulmuştur. Kişisel Verilerin Korunması (Aydınlatma Metni) detaylarına üzerinde yer alan linkten erişilebilir.

6698 Sayılı Kişiler Verilerin Korunması Kanunu Kapsamında yukarıda belirtilen işlemlerle ilgili telefon-tc kimlik nosu-kart bilgileri-nüfus cüzdanı adres ve sair bilgileri ve örneği-adres'in Netes tarafından kayda alınmasına ve ilgili bilgilerin teknik servis, kurulum ya da ticari işlemlerle ve satış konusu ürünle ilgili işlemlerin yapılması için 3.kişi ve firmalara aktarılmasına açık izin veriyorum.

4.16. Netes, işbu form ve ilgili sözleşme kapsamında; cayma hakkı, bilgilendirme, teslimat ve diğer hususlardaki yükümlülüklerine dair her bir işleme ilişkin bilgi ve belgeyi üç yıl boyunca saklayacaktır.

5. Cayma Hakkı

ALICI, sözleşme konusu ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 gün içinde cayma hakkına sahiptir. Tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir. Tüketicinin cayma bildiriminin SATICI’ya ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde ürün bedeli ek masraf talep edilmeksizin tek seferde ALICI'ya iade edilir. Cayma hakkı kullanımı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli SATICI'nın anlaşmalı olduğu Yurtiçi kargo firması ile iade edilmesi halinde SATICI tarafından karşılanır. ALICI, cayma hakkının kullanıldığına ilişkin bildirimin yapıldığı tarihten itibaren 10 gün içerisinde malı iade etmek zorundadır, aksi takdirde SATICI’nın cayma hakkının kullanımından doğan bir sorumluluğu doğmayacaktır. Malın iadesinin yapılmaması halinde ortaya çıkacak zararlardan, maddi kayıplardan ALICI sorumlu olacaktır.

ALICI hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı teslim aldığı veya sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren on dört gün içerisinde malı veya hizmeti reddederek sözleşmeden cayma hakkın kullanabilir. SATICI, cayma bildiriminin ön bilgilendirme ve sözleşmede kararlaştırılan usuller ile yapılması halinde cayma hakkı kullanımı için gerekli işlemleri yapmayı taahhüt eder. Cayma hakkının usulüne uygun şekilde kullanımı halinde ürün bedeli, ALICI’nın ödeme yöntemi ile aynı şekilde iade edilecektir. Örneğin; kredi kartı ile işlem yapmış bir ALICI, cayma hakkını usulüne uygun şekilde kullandığında, ürün bedeli ALICI’nın kredi kartına iade edilecektir.

Kanunen cayma hakkı tüketiciye tanınmış bir hak olup, tüketici tanımı içinde yer almayan gerçek ve tüzel kişilerin Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’a dayanarak cayma hakkından yararlanmaları mümkün değildir. Cayma hakkının kullanılması için 14 günlük süre içinde SATICI'ya faks veya e-posta ile bildirimde bulunulması ve ürünün 6. madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır. Telefon yolu ile cayma bildirimi yapılması mümkün değildir.

Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar. Ancak tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.

Cayma halinde ALICI iadeyi işbu sözleşmede belirtilen usul ve şekle uygun şekilde gerçekleştirecek olup ALICI tarafından hakkın kötüye kullanılması niteliği taşıyacak şekilde “özel kurye, motorlu kurye ve sair” şekilde iade yapılması halinde masraflar SATICI tarafından karşılanmaz. Bu şekilde iade halinde her türlü masraf ALICI tarafından karşılanacaktır.

5.1. Cayma Hakkı Süresinin Belirlenmesi

Cayma hakkının süresinin belirlenmesinde;

a) Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen 3. kişinin son malı teslim aldığı gün,

b) Birden fazla parçadan oluşan mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen 3. kişinin son parçayı teslim aldığı gün,

c) Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün esas alınır.

5.2. Cayma Bildiriminin Yapılacağı İletişim Bilgisi

Cayma bildirimi;

a. netes@netes.com.tr adresine e-posta gönderilebilir,

b. 0 216 340 5151 nolu numaraya fax çekilebilir.

c. Küçük Çamlıca Mah. Oymak Çıkmazı No:3 Üsküdar - İSTANBUL adresine posta yoluyla gönderilebilir,

Cayma beyanı, başka bir işlemle karışıklığı önleyecek şekilde açık olmalıdır. İçeriğinde muhakkak sözleşme numarası yazmalıdır. Sözleşme numarası belirtilmeyen/yazılmayan cayma bildirimlerinin işleme alınması mümkün olmadığından, bu beyanlar geçersiz sayılacaktırlar. Cayma bildirimde işbu metnin sonundaki form da kullanılabilir.

6. Cayma Hakkı Kullanılamayacak İşlemler Ve Ürünler;

Aşağıda, Tüketici Kanunun’da belirtilen istisnai durumlarla birlikte: ALICI, sipariş verdiği ürünün, aynı zamanda Netes tarafından kalibrasyonun yapılmasını talep etmesi halinde, söz konusu ürünle ilgili olarak ALICI CAYMA HAKKINI KULLANAMAZ.

a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler, 
b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler,
c) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan, bu sebeple iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanlara ilişkin sözleşmeler. 
d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler,
e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler,
f) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler,
g) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler,
h) Cayma süresi içinde malın işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun şekilde kullanılmaması sebebiyle değişiklik ve bozulmanın meydana gelmiş olması halinde, 
ı) Niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ürünler,
i) Satın alınan elektronik ürünlerde; sim kart takılması, Wifi ile network bağlantı kurulması, kurulum yapılması, sarf malzemesinin kullanılmış olması, koruyucu bantlarının çıkarılmış olması, aktivasyon yapılması ve kullanıcı yaratılması halinde, 
j) Ticari veya mesleki amaçlarla hareket eden tüzel kişi ve / veya kişiler cayma hakkından ve cayma hakkından doğan hiçbir haktan faydalanamaz.

Aşağıdaki cihazların iade edilebilmesi, ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır:

  • Elektriksel Test Cihazları
  • Termal Kameralar
  • Mekanik Ölçüm
  • Multimetreler
  • Pens Ampermetreler
  • Termometreler
  • Laboratuvar ve Çevresel Ölçüm Cihazlari
  • Elektronik Yükler
  • EMC-Elektromanyetik Uyumluluk
  • Frekans ve Zaman Ölçerler
  • Güç Kaynakları
  • GPIB Arayüz Çözümleri
  • Kablolama Sistemleri
  • Kalibrasyon Cihazları
  • Kayıt Cihazları (Recorder)
  • Kaynak ve Ölçüm Sistemleri
  • Komunikasyon Test Cihazları
  • Konumlandırma Cihazları
  • Lojik Analizörler
  • Optik Cihazlar
  • Osiloskoplar
  • Power Metreler / Sensörler
  • Rezistans / Kapasite / Direnç / Empedans Çözümleri
  • Sinyal Üreteçleri
  • Spektrum Analizörler
  • Vektör Network Analizörleri
  • Yazılımlar
  • Network Cihazları
  • Eğitim Setleri
  • Biyomedikal Cihazlar
  • Tüm Aksesuarlar

İADESİ KABUL EDİLMEYEN ÜRÜNLER

  • Müşteri için özel üretimi yapılan cihazlar
  • Kalibrasyon Hizmeti alınarak hazırlanan cihazlar
  • Size özel üretilen proje kutuları
  • Kullanılan Ürünler
  • Aksesuarları eksik olan ürünler
  • Hasarlı ürün kutusu ( Orijinal kutunun kaybolması ya da hasar görerek açılması )

ALICI'NIN 6502 Sayılı Kanun ve eldeki sözleşme hükümlerine uygun şekilde cayma hakkını kullanması halinde; ALICI satın almış olduğu ürünü sözleşmede belirlenene uygun şekilde SATICI’ya süresinde ve masrafları SATICI’ya ait olmak iade edilecektir.

7. İtiraz ve Yargı Yolu

a) Sipariş onayına kadar gerekli ön bilgilendirme ve müzakere yapılmış olduğundan, siparişin onaylanması durumunda ALICI işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır. 
b) 14 günlük cayma süresi sonrasında, 10 gün içerisinde iade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

Tüketici, şikâyetine ilişkin bir uyuşmazlık söz konusu olması hâlinde Tüketici Hakem Heyetlerine veya Tüketici Mahkemelerine başvurabilir. Tüketici hakem heyetlerinin, uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin parasal sınırlar; 

2024 yılı için yapılacak başvurularda değeri 104.000 TL (yüzdört bin) Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda, İl veya İlçe Tüketici Hakem Heyetleri görevlidir.

Bu değerlerin üzerindeki uyuşmazlıklar için tüketici hakem heyetlerine değil, tüketici mahkemelerine başvuru yapılır. Yetkili merci, ALICI’nın / tüketicinin yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yer tüketici hakem heyeti ve tüketici mahkemeleridir. Uyuşmazlık hâlinde tüketici, tahkim, arabuluculuk gibi tüm alternatif uyuşmazlık çözüm yollarına başvurabilir. Alternatif uyuşmazlık çözüm yollarının daha hızlı, ekonomik ve etkin olduğu bilinmektedir. Bu çözüm yollarına başvurmak, hukuki çözüm yollarına başvurma hakkını ortadan kaldırmaz.

Siparişin gerçekleşmesi durumunda, ALICI işbu ön bilgilendirme ve sözleşme niteliğindeki metnin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır. 

Cayma formu sözleşmenin devamındadır ve web sitemizde Form ve Anketler adresinde de yer almaktadır.

 

CAYMA HAKKI KULLANIMINDA DOLDURULMASI GEREKEN FORM

Küçük Çamlıca Mah. Oymak Çıkmazı No:3 Üsküdar 34696 İstanbul
Tel: (0216) 340 50 50                              Faks: (0216) 340 51 51                                    Web: www.netes.com.tr

CAYMA FORMU
(Bu form, sadece sözleşmeden cayma hakkı kullanılmak istenildiğinde doldurup gönderilecektir.) Web sitemizde FORM VE ANKETLER   linkinde yer alan CAYMA FORMU'nun doldurularak tarafımıza bildirilmesi gerekmektedir.

- Kime:

Ünvanı         :

Adresi          :

Faks No       :

E-Posta       :

- Bu formla aşağıdaki malların satışına veya hizmetlerin sunulmasına ilişkin sözleşmeden cayma hakkımı kullandığımı beyan ederim.

-Sipariş tarihi veya teslim tarihi:

-Cayma hakkına konu mal veya hizmet:

-Cayma hakkına konu mal veya hizmetin bedeli:

-Tüketicinin adı ve soyadı:

-Tüketicinin adresi:

-Tüketicinin imzası: (Sadece kağıt üzerinde gönderilmesi halinde)

-Tarih: